Starstruck

Hade nästan glömt bort att berätta för er om mitt möte med min idol. Jag hade möjligheten att gå på en föreläsning av Maria Sveland för ungefär en vecka sedan. Hade sätt fram emot det sedan skolan började, och hade tagit med mig min kopia av "Bitterfittan" för att få den signerad.

Så jag sitter där och försöker lyssna på hennes magiska ord, men kan inte tänka på nått annat än vad jag ska säga till henne när jag ska tvinga henne att kladda i min bok. Så nu i efterhand kommer jag knappt ihåg något... Hur som helst så fick man möjlighet att köpa boken "Hatet" när föreläsningen var över, nu skulle jag få min chans! 

Min plan var att tacka henne för kvällen och berätta att hennes böcker har inspirerat mig till så mycket, osv osv. 

Så jag går fram och ska köpa boken av henne (som jag redan har men vill ju ha en signerad), och får fram något som låter som en gråtfärdig nioåring. Jag stammar med orden och säger något i stil med " eh.. Hihi.. Jag har den också..!" Och slängde fram boken jag hade med mig.

Där har ni då berättelsen om hur Sandra fuckade up sin chans att tacka och prata med sin idol. Gött. 
Men jag är faktiskt nöjd ändå. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar